„Mobilizujeme naše zaměstnance tak, aby byly obsazeny klíčové pozice a nemohlo dojít k ohrožení plynulého zásobování pitnou vodou a odvádění a čištění odpadních vod,“ zdůraznil generální ředitel společnosti Petr Mrkos.
PVK dále na neurčito odkládají všechny plánované výluky, které mají vliv na zásobování pitnou vodou. Odečítači budou nadále v terénu, avšak budou vybaveni adekvátními hygienickými pomůckami.
Společnost také zrušila všechny exkurze, návštěvy a vzdělávací programy pro veřejnost.
Do odvolání je zavřeno zákaznické centrum v Dykově ulici. Odběratelé mohou PVK nadále kontaktovat přes zákaznické linky 840 111 112 nebo 601 274 274, které jsou v provozu nepřetržitě 24 hodin denně. Lze také využít e-mail info@pvk.cz. „Všem zákazníkům doporučujeme sledovat webové stránky www.pvk.cz, kde v on-line režimu naleznou všechny aktuální informace, a to nejen o haváriích,“ doporučil Mrkos.
Další možností, jak se dostat okamžitě k aktuálním informacím, je aktivovat si službu SMS-INFO. Zákazníci zdarma dostanou informace do svého mobilního telefonu o dění v pražské vodohospodářské infrastruktuře v jimi zvolené oblasti.
Ohrožena není ani kvalita vody, která je pod neustálou kontrolou. COVID-19 spolehlivě likvidují stávající technologie používané při úpravě pitné vody.
Foto: ilustrační/ Pixabay
Komentáře