Poradna_obrazek_canva.png
Katalog odpadů

Nízkoemisní vozidlo Piaggio Porter NP6

| zdroj: I-TEC Czech, spol. s r.o.0

ITEC0
zdroj: I-TEC Czech, spol. s r.o.

Nový model lehkých užitkových vozidel výrobce Piaggio s označením Porter NP6 je navržen tak, aby vynikal v přepravě hlavně na krátké vzdálenosti. Proto je ideálním vozidlem pro práci v městském prostředí, se stále více přetíženým provozem a stále přísnějšími emisními předpisy.

Tajemství jeho jedinečné konfigurace je kombinace ekologického hnacího ústrojí, vysoké manévrovatelnosti, nejvyššího užitečného zatížení ve své třídě a kompaktních rozměrů, což je ideální při jízdě husté dopravě v centrech měst. Díky těmto vlastnostem je v příměstské dopravě bezkonkurenční.

Tento užitkový vůz se naprosto odlišuje od konkurence nosností podvozku až 1,6 tuny. Což zaručuje efektivní přepravu a optimalizaci nákladů na dopravu.

Robustní podvozek v kombinaci se zesíleným parabolickým odpružením zadní nápravy poskytuje vynikající užitné zatížení. Pohon zadní nápravy zajistí potřebnou trakci vozidla spolu s asistenčními systémy zaručuje výborné jízdní vlastnosti a bezpečnost provozu.

Pro využití komunálních nástaveb slouží pomocný náhon PTO o výkonu až 16 kW. V tomto odvětví lze využít i úpravu HD– zvýšení trakční síly, zadní samosvorný diferenciál i pohon 4x4. Tato verze je chystaná na rok 2022.

Optimální využití prostoru

Kompaktní kabina vozidla Porter NP6 splňuje přísné bezpečnostní požadavky, maximalizuje délku ložné plochy až na 60 % celkové délky a tím poskytuje nadstandardně dlouhý nákladový prostor i přes malé rozměry vozidla.

ITEC1

Varianty vozidla

Volitelná kombinace verzí s krátkým a dlouhým rozvorem, jednoduchými nebo dvojitými zadními koly, dvěma převodovými poměry koncového pohonu a volby velikosti nádrží na alternativní palivo, rozšiřuje možnosti, které nabízí Porter NP6, pokud jde o potřeby provozovatele.

MOTOR - EURO 6D

Porter NP6 je poháněn řadovým čtyřválcovým motorem s Ottovým cyklem o objemu 1500 ccm se dvěma vačkovými hřídeli nad hlavou poháněnými řetězem, 16 ventily a elektronickým vstřikováním.

Jsou nabízeny různé varianty (pro krátký a dlouhý dojezd), které vyhovují různým potřebám a aplikacím.

Celá řada Porter NP6 je poháněná výhradně kombinovanými palivovými motory (benzín + LPG / CNG) splňující emisní normu EURO 6D šetrnými k životnímu prostředí. Volba nízkoemisního pohonného ústrojí poskytuje zákazníkovi nejen hmatatelné výhody, pokud jde o nižší náklady na palivo, ale také splňuje měnící se požadavky na provoz v městském prostředí se stále přísnějšími emisními předpisy.

ITEC2

Komentáře

  1. Tento článek zatím ještě nikdo neokomentoval.

Okomentovat

Partneři

Vodárenství
Sovak
Zdravá města
Satturn
Wasten
JRK
SKS
Ecobat
Nadace Partnerství
Adapterra Awards
Teplárna ČB
EkoWATT
Solární asociace
AKU-BAT
I-tec
SmVaK Ostrava
Energie AG
Den malých obcí
Denios
PSAS
Rema
K-tech Komunální technika
Meva a.s.
EKO-KOM
ČEVAK
Povodí Vltavy
SRVO
Bert