Billboardová kampaň na listopadový e-SALON odstartovala již na konci dubna a týkala se padesátky billboardů v Praze a na hlavních tazích do hlavního města.
„Další velkou billboardovou kampaň na letošní e-SALON plánujeme na říjen a listopad. Na více než dvou stovkách billboardů chceme prezentovat nejen výstavu, ale vizuálně i přihlášené exponáty, tedy ekologická auta a motocykly,“ upřesňuje za pořadatelskou společnost ABF ředitelka veletrhu, Jana Nosálová.
e-SALON 2019 vyroste
Výstavní plocha pro e-SALON 2019 se významně rozšíří. Prezentace výrobců a provozovatelů veřejných nabíjecích stanic pro elektromobily a infrastruktury bude přesunuta do haly 2. V halách 3 a 4 tak budou pouze expozice značek představujících elektrické a hybridní vozy i motocykly.
Součástí veletrhu budou i doplňky, služby, aplikace a legislativa spojené s alternativními pohony vozidel. E-SALON opět přinese také atraktivní doprovodný program s možností testovacích jízd i konferenci i-City zaměřenou na inteligentní ekologickou dopravu ve městech.
Výstava, kterou společně pořádají společnost ABF a televize Prima, se bude konat ve dnech 14. – 17. listopadu 2019 na výstavišti PVA EXPO PRAHA v Letňanech.
Foto: e-Salon archiv
Komentáře